Zeptejte se našich specialistů

Od 14. 6. do 1. 7. 2019 nebudeme reagovat na Vaše dotazy z důvodu dovolené. Přes léto bude též omezení naší online poradny. Dotazy můžete směrovat na veřejné fórum, nebo psát po čase dovolených. Děkujeme za pochopení.

Nový dotaz

Zodpovězené dotazy

05.04.2018

Dobrý den, je mi 33let a můj problém spočívá v tom, že bývám velmi často bezdůvodně vzrušený ikdyž jsem třeba sám a to nejen doma když si hraji či pracuji na pc nebo koukam na tv, ale i na veřejnosti(v MHD, v práci) a tak nemám vždy možnost si

Máte-li zájem Váš problém seriózně řešit, můžete se objednat na naše specializované pracoviště k MUDr. Jana Spilková na tel.: 221 085 288, Národní 25, Praha 1, vchod B, 6. patro

04.04.2018

Dobrý den, nevím, jak se na věc dívat, snad mi poradíte. Můj manžel miluje foot fetis, dozvěděla jsem se to už před svatbou (jsme svoji 13 let). Tehdy jsem našla CD s fotkami z netu, vycházela jsem mu v tom vstříc. Po několika letech už to po mně nepožadoval, bylo období krize, vrátili jsme se k sobě a mi dlouhou dobu nedošlo, že to jiz nevyžaduje. Zjistila jsem, že má založeny už 8 let profil na fb, kde dává fotky žen, které sám vyfoti, ať už v obchodě, v lékárně či na koupališti, příp.si natáčel chůzi plavcice. V telefonu měl fotek neskutečné množství. Řekla jsem mu, že mne to ponižuje a uráží, opět jsme si o tom promluvili, nakoupila jsem si vše, co ho vzrušuje a vychazim mu vstříc tím, že chodím v obuví, která ho vzrušuje, ale já se v ní moc necítím. Přesto všechno stále obkukuje jiné ženy, resp.jejich chodidla, řekla jsem mu, že mi je jasné, že v tom bude pokračovat, že se mu to líbí, žádala jsem ho však o to, aby to nedělal v mé přítomnosti. Bohužel se neumí ovládat a zírá i přede mnou na chodidla jiných žen a když ho na to upozorním, ještě po mně slovně vyjíždí. Moc mne to trápí, chci se s tím srovnat, ale nedaří se mi to. Kdyby měl aspoň snahu se přede mnou ovládat, ale nejspíš si to vůbec neuvědomuje, že zira. Děkuji.

Mohu jen shrnout situaci – váš manžel vám přiznal poruchu sexuální preference , patřící mezi fetišismus. Není to společensky nebezpečné, ale přináší to problémy mezi partnery. A nyní co s tím? Buď dotyčný dokáže s touto úchylkou žít tak, aby neobtěžoval partnerku, pokud mu na ní zaleží nebo je \\\\\\\“ sobecký\\\\\\\“. Pokud by sám měl pocit, že chce konzultovat v této oblasti ,může se u nás objednat. Máte-li zájem Váš problém seriózně řešit, můžete se objednat na naše specializované pracoviště k MUDr. Jana Spilková na tel.: 221 085 288, Národní 25, Praha 1, vchod B, 6. patro

02.04.2018

Dobrý den, Obracím se na Vás s dotazem, nevim zda mi dokážete pomoct, ale zkusit to musim :) Je mi 22 let, mám rozštěp páteře. Neměl jsem vůbec chodit, ale dobře to dopadlo a ačkoliv chodim hůře, chodím. Jsem i inkontinentní. Před rokem jsem si našel partnerku, a miluje mě takového jaký jsem. Jsem opravdu štastný. Jenže máme problém v sexu a oba s tím bojujeme, jenže mám sem tam kvuli tomu deprese. Necitim totiž penis. Zkoušíme jak misionáře, tak polohu ona zezadu, nebo koníčka. A já ho prostě necitim. Před tím, při masturbaci jsem tomu nevěnoval pozornost, nedocházelo mi to. Zkoušíme různé erotické pomůcky, připravky, ale ten sex je někdy kvuůli tady tomuhle dost blbý. Zkoušel jsem třeba i Clavin. Sem tam se mi to povede, orgasmus mám. Jenže napříkald u misionáře když to trvá nad 5 minut, tak mi prostě zvadne. Nebo i zezadu. Zvadne mi často a já jsem pak z toho špatný. Hlavně když je parnerka nabuzena, a nedokáížu jí udělat. Ale to se stává i jiným, to vím. Nicméně součástí našeho sexu je i orální sex. Partnerka ví že ho miluju, i když to necitim. Protože ano, sice se mi to líbí, ten pohled a hlavně když vím, že parnerka to umí a je v tom dost žhavá. Dělá to ráda i když ví že to necitim :) Jenže častokrát mě to prostě mrzí a nevím co dělat. Můj nový urolog mi řekl, že takhle to my handicapovaní máme. Že můž ubýt vůbec rád, že dosáhnu orgasmu. Což je fakt, že dosáhnu. S mým omezeným pohybem moc nevíme, jaké polohy můžeme zkoušet. Máme vlastně jen 2. Na koníčka partnerka nedělá moc ráda, protože jí je nepříjemné, když se u toho nijak netvářím (samozřejmě protože to necitim, tak se tvářím normálně že). Mám i menší

Nerozumí příliš vašemu označení, že necítíte penis. Přesto se někdy erekce dostaví, i ejakulace? Jde tedy spíše o to podpořit vaši erekci? To lze pomocí léků – patřících do skupiny inhibitorů PDE 5 nebo intrakavernozních injekcí. Důležité je však i sexuální soulad s partnerkou ( to znamená vyjít si vzájemně vstříct). POkud přijdete na konzultaci vezměte s sebou lékařské zprávy. Máte-li zájem Váš problém seriózně řešit, můžete se objednat na naše specializované pracoviště k MUDr. Jana Spilková na tel.: 221 085 288, Národní 25, Praha 1, vchod B, 6. patro

31.03.2018

Dobrý den, už jsem bezradná. Přítele miluji a v sexu to na začátku vztahu klapalo. Jenže poslední dobou se mi sex hnusí. Můj přítel mě přitahuje na pohled, v posteli se snaží, ale jakmile dojde na vzrušení a sex stáhnu se a přeju si, aby to skončilo. Už půl roku beru antikoncepci. Přemýšlím jestli to není tím, že by mi třeba utlumila hormony. Mám HIT. Sex je bolestivý, podle gynekologa je ve mně vše v pořádku. Nevím si rady. Děkuji

Averze k sexu může být v souvislosti se zdravotním stavem, s psychickým stavem, ale nejčastěji s partnerskými problémy. Příčina je tedy většinou psychologická. Máte-li zájem Váš problém seriózně řešit, můžete se objednat na naše specializované pracoviště k MUDr. Jana Spilková na tel.: 221 085 288, Národní 25, Praha 1, vchod B, 6. patro

30.03.2018

Dobrý den, mám

Z vámi uváděných informací je patrné, že se necítíte dobře. K tomu, aby člověk porozuměl sám sobě a tomu co v něm děje, příspívá psychoterapie. Máte-li zájem Váš problém seriózně řešit, můžete se objednat na naše specializované pracoviště k MUDr. Jana Spilková na tel.: 221 085 288, Národní 25, Praha 1, vchod B, 6. patro

29.03.2018

Dobrý večer, chtěla jsem vás poprosit o radu. Mám osmnactiletého syna a před měsícem začal mit se svou přítelkyni sex. Svěřil se mi s tím, že během sexu necítí vzrušení, i když má penis stopořený , když ho během sexu vyndá z partnerky, tak mu okamžitě klesne a nikdy nedokáže dojít k vyvrcholení. Říkal, že to zkoušel i hodinu a nic. Četla jsem, že by to mohlo být nedostatkem testosteronu. Je to možné? Děkuji za odpověď a pomoc

Příčiny neúspěchu vašeho syna mohou být spíše psychogenního původu. Obava ze selhání, z reakce dívky, pokles sebedůvěry vedou postupně k zvětšování obtíží. Někdy se může jednat o psychosexuální nezralost.

28.03.2018

Dobrý den,beru antikoncepci už přes rok. S přítelem spolu chceme začít spát,ale já se strachuji že když se udělá do mě že otěhotním. Samotnou mě výstřik dovnitř v pornu vzrušuje. Poraďte Ester 16 let.

Můžete se ještě jistit používáním kondomu.

27.03.2018

Dobrý den, obracím se na Vás s jedním takovým problémem…s přítelkyní se snažíme o sex už několik týdnů. Jde o to, že oba trpíme DMO a problém nastává ve chvíli, kdy se do ní snažím vniknout, nicméně se nemůžu

Nevím jak závažné postižení máte a tudíž se nemohu k vašemu dotazu vyjádřit.

26.03.2018

Mám prosím dotaz,je mi 40 roků,má partnerka je o necelých 10 roku starší.jsem s ní šťastný,ale máme problém při sexu.u mě je docela často problém dosáhnout erekce.partnerce se to přestává líbit,a situaci začínáme řešit čím dál méně častým sexuálním stykem.docela mě to trápí ,mám svoji partnerku hodně rád,moc se mi líbí.nejhorsi je že se to začíná projevovat i při obejmutí,i když ji chci dát více pus.docela mi často říká že potřebuje svůj prostor.prosim poraďte mi jak vše změnit.martin

Sexuální nesoulad řeší mnoho párů. Máte-li zájem Váš problém seriózně řešit, můžete se objednat na naše specializované pracoviště k MUDr. Jana Spilková na tel.: 221 085 288, Národní 25, Praha 1, vchod B, 6. patro

25.03.2018

Dobrý den, chci se zeptat na dvě věci: 1) zda a jak se dá léčit trvalý stav nepříjemného a obtěžujícího fyzického napětí (vzrušení) v pohlavních orgánech ženy 2) zda tento stav může mít souvislost s několik let trvajícím sexuálním zneužíváním v dospívání. Jsem žena středních let a nežiji partnerským sexuálním životem. Moc děkuji za odpověď! Radana

Po vyloučení psychických i fyzických příčin lez uvažovat o syndromu PGAD, léčba je obtížná – kombinuje se medikace psychofarmaky a psychoterapie.